Önce boş baklava sonra tost şimdi de bu oldu Tek kullanımlık olarak raflarda yerini aldı

Önce boş baklava sonra tost şimdi de bu oldu Tek kullanımlık olarak raflarda yerini aldı
Gıda maliyetlerindeki yükseliş, tüketicilerin bütçesini olumsuz etkiliyor. Bu duruma yanıt olarak, şirketler farklı stratejiler uygulamaya başladı. Önceden boş baklava ve tostsuz sandviç gibi durumlarla karşılaşmışken, şimdi de zeytinyağında benzer bir yaklaşım gözlemleniyor.

Türkiye'de gıda maliyetlerindeki artış eğilimi sürerken, enflasyonun etkisiyle yaşam maliyetleri her gün daha da yükseliyor. Bu durum, hem tüketicilerin alım gücünü zorluyor hem de esnaf ile şirketleri maliyet baskısı altında yeni çözüm yolları aramaya itiyor.

vfd.jpg

Son dönemde, boş baklava, içi olmayan tost gibi ürünlerle gündeme gelen bu trend, şimdi de zeytinyağında "tek kullanımlık" satış yöntemiyle devam ediyor. Yerel haber kaynaklarından T24'ün aktardığına göre, bir yağ üreticisi, fiyatlarındaki yükselişe karşılık olarak 10 mililitrelik tek kullanımlık zeytinyağı paketlerini piyasaya sundu. İnternet üzerinden 69,95 lira fiyat etiketiyle satışa çıkan bu ürünler, market raflarında ise 89,95 lira gibi daha yüksek bir fiyatla tüketiciyle buluşuyor.

ÜNLÜ ZEYTİNYAĞI MARKASI SATILDI

Türkiye'nin ekonomik dalgalanmaları, şirketlerin rotalarını değiştirmelerine yol açıyor. İflasın eşiğindeki veya krizden çıkış yolu arayan işletmeler, varlıklarını satmayı tercih ediyorlar. Ancak bu defa bir satış haberi, sektörde yeni bir gelişme olarak karşımıza çıkıyor. Türkiye'nin tanınmış zeytinyağı markalarından birinin satış sebebi dikkat çekiyor. Zeytin üretimiyle ünlü bölgelerde saygın bir isim olan Ahmet Selim Kantarcı, aile şirketi Selme Zeytincilik'i, bölgenin önde gelen üreticilerinden Kozaklı Tarım'a devretti.

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.