İngiltere'nin başkentinde bulunan, Londra merkezli köklü bankalardan biri olan Lloyds Bankası, yaklaşık 1600 çalışanının işine son vermeye yönelik hazırlıklarını sürdürüyor.
Lloyds Bankası, maliyetleri azaltma ve müşterilerini dijital hizmetlere yönlendirme hedefi doğrultusunda şube ağında 1600 personelini çıkarma planları yapıyor.
Müşterilere şubede, video ya da telefon görüşmeleriyle hizmet veren bir hibrit hizmet sunmak amacıyla aynı anda 830 kişilik bir ilişki büyüme ekibi oluşturacak.
Lloyds, bu yıl yaklaşık 114 şubeyi kapatıyor.
Personel kesintileri, genellikle üst düzey şube çalışanlarına odaklanacak, en düşük düzeydeki rollerini sürdürecek.
Ancak işten çıkarmalar, banka işlemlerini genellikle şubelerde gerçekleştirmeyi tercih eden Lloyds müşterilerinin (yaklaşık 2 milyon kişi veya Lloyds müşterilerinin %8'i) endişe duymasına yol açabilir.