Medya devi o siteyi satın aldı 'İmzalar atıldı'

Medya devi o siteyi satın aldı 'İmzalar atıldı'
Türkiye’nin en büyük teknoloji yayıncılarından olan internet sitesinin tüm hakları ünlü medya devi tarafından satın alındı.

2013 yılında İbrahim Akman tarafından, İzmo Bilişim AŞ çatısında kurulan Webtekno'nun tüm hak ve varlıkları, Mediazone tarafından hisse karşılığında satın alındı.

MEDİAZONE NEDİR ?

Mediazone, bünyesinde Mackolik, Onedio, Mynet ve TVEkstra gibi farklı kullanıcı kitlesine sahip mecraları bulunduran, hızla büyüyen dijital medya ve reklam teknolojileri alanında faaliyet gösteren bir şirket.

medizajdf.jpg

WEBTEKNO RESMEN SATILDI !

Türkiye'nin en köklü ve sosyal medyada en güçlü mecralarından biri olan Webtekno, Mediazone'un kurucu ortağı ve CEO'su Kaan Kayabalı ile Webtekno'nun kurucusu İbrahim Akman arasında gerçekleşen bir anlaşmayla Mediazone bünyesine katıldı. Ayrıca bu anlaşma kapsamında İbrahim Akman, Mediazone'a 1.5 milyon USD tutarında bir yatırım da yapmış oldu.

unnamed.png

Konu hakkında Kaan Kayabalı, "Bu satın alma ile, çok güçlü olduğumuz Spor, Gündem, Haber ve Yaşam kategorilerinin yanına çok güçlü bir teknoloji dikeyini de eklemiş oluyoruz. Webtekno ile artık hayatımızın bir parçası haline gelen teknolojinin her alanına odaklanarak tüm okuyucu ve takipçilerimizin içinde bulunduğumuz çağı yakından takip etmesini sağlayacağız. Onedio, Mynet, Webtekno ve Maçkolik arasında oluşacak sinerji bizi çok heyecanlandırıyor. Ayrıca İbrahim Akman'ın da geçmiş tecrübe ve birikimiyle Mediazone'a çok şey katacağını biliyorum. Bu tarz stratejik hamlelere geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

dfhgdfah.jpg

İbrahim Akman ise, "Mediazone'un dijital medya ve reklam teknolojileri üzerine olan planlarında Webtekno'nun yerinin oldukça kritik olduğunu düşünüyorum ve bu planların gerçekleşeceğine inancım tam. Bu yüzden Webtekno birleşmesinin yanında Mediazone'a nakdi de yatırım yaparak bu vizyonun ve hayalin bir parçası olmaya devam edeceğim. Webtekno, teknoloji dikeyinde yaptığı yayıncılığın kapsamını genişleterek en iyi yaptığı işi yapmaya devam edecek ve ürettiği içerikleri artık daha fazla kişiye ulaştıracak. Ben de artık bir Mediazone yatırımcısı olarak bu süreçte Kaan Kayabalı ve Mediazone ekibine planlarını gerçekleştirmeleri adına elimden gelen her türlü desteği sağlayacağım" ifadelerini kullandı.

webtekno.jpg

Mediazone Yönetim Kurulu Başkanı ve İstanbul Portföy Genel Müdürü Barış Hocaoğlu ise, "Türkiye'nin dijital reklam pazarından en büyük payı almak adına attığımız adımlar devam edecek. Mackolik, Onedio, Mynet ve Webtekno aracılığıyla her ay en az 50 milyon dijital kullanıcıya, TVEkstra aracılığıyla da televizyonlar üzerinden 11 milyon haneye ulaşıyoruz. Amacımız, reklamverenlere en iyi ve en geniş kapsamlı hizmeti en etkili şekilde sağlamak" açıklamasında bulundu.

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.