TGA'dan farklı iş alanlarında 17 farklı personel alımı

TGA'dan farklı iş alanlarında 17 farklı personel alımı
Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı, Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmelik hükümlerine göre 17 farklı pozisyon için personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu.

Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA), 11 Temmuz 2019 tarihli ve 7183 sayılı Kanun ile kuruldu. 30 Ocak 2024 tarihli ve 32445 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmelik hükümleri çerçevesinde sözlü giriş sınavı yoluyla 17 farklı pozisyon için personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu. Adayların başvuru genel şartları arasında;

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olma,
  • 18 yaşını doldurma,
  • kamu haklarından mahrum olmama ve
  • sürekli görev yapmaya engel bir sağlık sorunu bulunmama gibi kriterler yer alıyor.

Özel şartlar kapsamında ise, TGA Personel Alımı Kadroları ve Adaylarda Aranan Nitelikler Tablosu'nda belirtilen bölümlerden mezun olma ve son iki yıl içinde Almanca, Fransızca veya İngilizce dillerinden birinde YDS/e-YDS'den en az B seviyesinde puan alma veya ÖSYM tarafından kabul edilen uluslararası geçerliliği olan bir belgeye sahip olma şartları bulunmakta. Adayların, ilan ekinde yer alan her bir pozisyon için belirtilen özel koşulları taşıması gerektiği vurgulandı.

BAŞVURU TARİHİ VE ŞEKLİ

TGA, 24 Nisan 2024 tarihinde başlayacak olan ve 24 Mayıs 2024 tarihinde sona erecek olan pozisyonlar için başvuruların kabul edileceğini duyurdu. Adayların başvurularını yalnızca TGA'nın resmi web sitesindeki kariyer sayfası aracılığıyla yapmaları gerektiği diğer yöntemlerle yapılan başvuruların geçersiz sayılacağı belirtildi. Her adayın sadece bir pozisyona başvuru hakkı bulunuyor ve birden fazla pozisyona yapılan başvuruların ise geçersiz olacak.

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.