Dijital ajans çalışmaları neleri kapsar?

Dijital ajans çalışmaları neleri kapsar?
Kimlik tasarımına sahip bir firma, müşteriye farklı bir imaj ve güven sağlayıcı bir izlenim oluşturmaktadır.

Dijital ajans ile çalışmanın işletmelere getirdiği birbirinden farklı faydalar vardır. Kısa ve uzun vadede fayda sağlayan dijital ajans markanızı daha iyi bir konuma getirmektedir. Dijital dünyada büyüyebilmek için en önemli şeylerden birisi marka konumlandırmasını iyi yapmaktır. Dijital ajanslar bunu en profesyonel bir şekilde firmalara sunmaktadır.

Dijital ajans hangi alanlarda hizmet verir?

- SEO arama motoru optimizasyonu

- SEM arama motoru pazarlaması

- Sosyal medya reklam yönetimi

- Verilere dayalı performans raporları

- E-posta pazarlaması

- Web tasarım hizmetleri

- İçerik pazarlaması

Dijital ajans ile çalışarak ne elde edebilirsiniz?

- Dijital ajanslar sayesinde zamandan ve paradan tasarruf edilebilir.

- Gelir sağlayan stratejiler belirlenebilir. Böylece satışların artması sağlanabilir.

- İyi hazırlanmış bir plan ve stratejiye göre ilerlemeniz mümkün olur.

- Dijital ajans aracılığıyla işletme tek bir kaynaktan yönetilebilir. Bu sayede hizmetlerin satışına yönelik süreçler daha hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilir.

Dijital ajans ile çalışarak danışmanlık almak size neler kazandırır?

- Dijital ajanslarla çalışarak danışmanlık almak uzman bir ekibe sahip olmayı mümkün kılmaktadır.

- Kısa, orta ve uzun vadeli stratejiler yapılabilir.

- Büyümeye dair birçok strateji üzerinde çalışılabilir.

- Proje esnekliği sağlanabilir ve proje üzerinde değişiklik yapılabilir.

- Veriye dayalı sonuçlara göre çalışma yürütülebilir.

Özgün ve tutarlı tasarımlarla kurumsal kimlik oluşturma

Şirketler ve işletmeler için kurumsal kimlik kavramı oldukça büyük bir öneme sahiptir. Bunun en önemli nedeni, başarılı bir kimlik tasarımı çalışmasıyla dijital pazarlama gücünü artırabilmek mümkündür. Kurumsal bir yapı oluşturan şirketler, her davranışı ve her iletişim şekliyle kendi kimliğini yansıtmaktadır.

Kurumsal kimliğin oluşturulması bazı aşamaları ve belirli bir zaman dilimini kapsamaktadır. Doğru analizler yapılarak meydana getirilen kurumsal kimlik tasarımı çalışmaları sürecinde üzerinde durulması gereken içerikler şunlardır;

- Kurumsal kimliği oluşturan misyon gözden geçirilmelidir.

- İş planı ve stratejileri incelenmelidir.

- Müşterilere sorular sorarak geri dönüşlere göre plan yapılmalıdır.

- Bu alanda kendisini kanıtlamış olan şirket veya markalardan kimlik oluşumuna dair bilgi alınmalıdır.

Kurumsal kimlik oluşturma aşamaları nelerdir?

Kurumsal kimliği oluşturmanın aşamaları şöyledir;

  1. Kurumsal kimlik hazırlık süreci

Kimlik çalışmaları oluşturulurken tüm görsel ve yazılı öğelerde özgünlük önemlidir. Kurumun mimarisinden renk tonu ve sembollere kadar her bir içeriğin özel olmasına dikkat edilmelidir.

  1. Tasarım aşaması

Logo ve diğer materyallerin tasarlandığı bu süreçte yapılması gerekenler şöyledir;

- Ön araştırma

- İçerik belirleme

- İçerik geliştirme

- Görsel içerik seçimi

- Tasarım çalışması

  1. Kimlik öğelerinin oluşturulması

Kurumsal kimlik tasarımı içerisindeki öğeler şunlardır;

- Logo

- Amblem

- Kartvizit

- Broşür

- Katalog

- Kartvizit

- Tabela ve kısa filmler

- Sunumlar

- Dosyalar

- Reklamlar

  1. Sunum aşaması

Bu aşamada yapılan tüm çalışmalar işletme yetkisine gösterilmekte ve onay alınıp alınmadığı belirlenmektedir.

  1. Son aşama

Tüm bu tasarımlar onaydan geçtikten sonra basıma götürülmektedir. Bu tasarımların kaliteli bir şekilde basılmasına dikkat edilmelidir.

Kurumsal kimlik çalışmasında dikkat edilmesi gerekenler

- Bir kurumsal kimlik tasarımı çalışmasında logo ve slogan öğeleri oldukça önemlidir. İyi bir logo ve slogan, müşterinin aklında kalıcı bir şekilde yer edinmesini sağlamaktadır.

- Bir işletmenin sahip olduğu renkler, toplumsal algı içerisinde tanınırlığını artırmaktadır. Dolayısıyla renklerin doğru bir şekilde kullanımına dikkat edilmelidir.

İlginizi çekebileceğini düşündüğümüz bir başka makale ise: Kurumsal kimlik çalışması nasıl yapılır?

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.